Tais atvejais jeigu nepavyksta susitarti su pardavėju ar pardavėjas piktybiškai negrąžina pinigų ar dėl kitų priežaščių, kurių nepavyksta susitarti Jūs turite teisę kelti dispute (ginčą) kadangi pinigai, kuriuos sumokėjote vis dar nėra pardavėjo sąskaitoje (Žinoma jeigu dar nepraėjo keturiolikos dienų terminas po prekės gavimo) bet ir praėjus šiam terminui Jūs galite kreiptis į Aliexpress klientų aptarnavimo skyrių. Tad, kadangi Escrow principu pinigai yra Aliexpress sąskaitoje Jūs galite kelti ginčą ir atgauti sumokėtus pinigus, šiuo atveju įsikiša Aliexpress klientų aptarnavimo skyrius, gavę prekę jeigu norite apsidrausti nufilmuokite video kaip išpakavote prekę ir kaip ji veikia, tokiu atveju jeigu įtariate, kad prekė pas Jus gali atkeliauti nekokybiška. Dispute laimėti gali arba pardavėjas arba Jūs, tačiau dažniausiai Aliexpress politika yra palankesnė pirkėjui, jeigu Jūs sąžiningai elgsitės šioje situacijoje, tuomet galite elgtis ramiai ir tikėtis, kad 99,95% laimėsite dispute ir pinigai atkeliaus į Jūsų sąskaitą arba prekė bus pakeista į naują, taip pat siūlome neskubėti kelti dispute prieš tai nesusisiekus su pardavėju, jeigu išsirinkote pardavėją, kuriuo pasitikite visada galite rasti kompromisą.