Aliexpress parduotuvė Jums suteikia teisę susigrąžinti pinigus, bet kokiu atveju gavus prekę Jūs turite keturiolika dienų grąžinti ją ir atgauti pinigus, šis terminas skaičiuojasi iki prekės išsiuntimo pardavėjui, jeigu norite susigrąžinti pinigus ir persigalvojote dėl Jūsų užsakymo galite tai padaryti jeigu pardavėjas dar neišsiuntė Jūsų prekės, tada tiesiog Jūs galite paspausti cancel order ir pinigai grįš į Jūsų kortelės sąskaitą ar į piniginę iš kurios mokėjote. Dažniausiai pardavėjai mielai priima prekes, kurios yra brokuotos ar neatitinka reklamuojamos prekės. Visais atvejais siūlome bendradarbiauti su pardavėjais ir susisiekti prieš keliant dispute, netgi išskirtiniais atvejais pardavėjai gali pasiūlyti pasilikti prekę atsiuntus tam tikrus įrodymus, kad ji yra nekokybiška ir Jums grąžinti prekę. Taip pat jeigu gavote nekokybišką prekę, bet prekė Jums patiko dėl modelio ar dėl kitų priežaščių Jūs galite pareikalauti pardavėjo, kad Jums atsiųstų naują prekę. Jeigu pardavėjas nesutinka grąžinti pinigų Jūs galite kelti dispute ir šioje vietoje jau Aliexpress kaip tarpininkas įsikiša į ginčo sprendimą, kurį stengiasi išspręsti abiem pusėm palankiu būdu, tačiau dažniausiai Aliexpress teikia pirmenybę pirkėjui, todėl dėl to galite jaustis saugiai.